poniedziałek, 11 maja 2015

Piękne i wyjątkowe

Jeżeli marzymy o pięknych i oryginalnych meblach a do tego mamy ograniczone fundusze i staracie się żyć w zgodzie z naturą mam dla Was wspaniałe rozwiązanie.
Polecam łuszczki drewniane to idealny i tani materiał na zrobienie mebli. Najważniejsze i najfajniejsze w tym jest to, że takie meble możecie wykonać samodzielnie, a jedynym ograniczeniem może być Wasza wyobraźnia.

Ze skrzynek drewnianych możecie wykonać najpotrzebniejsze meble i pomalować je na dowolny kolor - najlepiej farbą ekologiczną. Szczegółowe informacje dotyczące tego jak zrobić poszczególne "modele" znajdziecie oczywiście w internecie, ale ja również postanowiłam Wam pokazać moje ulubione projekty.


Moim największym faworytem jest bardzo praktyczny i piękny stolik wykonany z dokładnie czterech skrzynek drewnianych obróconych bokiem i połączonych ze sobą. Dzięki temu zyskujemy sporo miejsca na przechowywanie przedmiotów pod naszym stolikiem. Możemy tam wsadzić na przykład gazety lub książki. Proponuje pomalowanie takiego stolika przed połączeniem go w całość na jakiś naturalny kolor lub biały.

Drugim świetnym pomysłem (według mnie oczywiście) jest gustowny regał. W tym przypadku mamy ogromną dowolność ile skrzynek postanowimy wykorzystać i w jaki sposób je ułożymy czy połączymy. Możemy nawet przytwierdzić do ściany kilka skrzynek w pewnej odległości od siebie, tworząc w ten sposób pojedyncze półeczki ułożone symetrycznie lub w jakiś niepowtarzalny wzór. Oczywiście polecam również pomalować nasz regał przed łączeniem, czy przytwierdzaniem do ściany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz