wtorek, 12 maja 2015

Odchudzanie z dietetykiem

I stało się to, co stać się nie miało. Waga jednak nie była popsuta, ale to ze mną zaczęło być coś nie tak. Na początku myślałam, że jak wymienię baterię w wadze to wszystko wróci do normy łącznie z moją wagą.. niestety tak się nie stało i nieuchronnie zdałam sobie sprawę z tego, że tracę grunt pod nogami jednocześnie mając pewność, że na prawdę muszę coś ze sobą zrobić, bo inaczej przepadnę.. no może zbyt drastycznie to brzmi.

Pokażcie mi jednak kobietę, która nie przejmuje się swoją wagą i nie patrzy obłędnie na wskaźnik pokazujący jej aktualną wagę? No właśnie nie ma takiej, ja również nie zaliczam się do tego typu kobiet. Dlatego widząc drastyczny wzrost mojej wagi postanowiłam coś z tym zrobić.

Dietetyk mi pomoże

Wiem, że pierwsza myśl dziewczyn chcących schudnąć, to pomysł, aby wpisać w wyszukiwarce internetowej magiczne słowa jak skutecznie schudnąć. Naszym oczom ukazuje się mnóstwo stron internetowych zawierających "profesjonalne porady" z zakresu odchudzania. Dziewczyny nie mające nic do stracenia robią wszystko, by schudnąć. Zabierają się nawet za najbardziej niewiarygodne diety i próbują wcielić je w życie. Prawda jest jednak taka, że bez dietetyk warszawa się nie obędzie. 

Spójrzmy realnym okiem na to, że jeśli przez lata zgromadziliśmy nadwyżkę kilogramów to nie jest możliwym, aby pozbyć się ich w zaledwie kilka dni, czy tygodni. Na to potrzeba poświęcić zdecydowanie więcej czasu i być w 100% zmotywowanym ku osiągnięciu celu. Inaczej leczenie nie ma sensu. Są sposoby, które motywują. Moim zdaniem najlepszym motywatorem jest waga, która bezwzględnie wskazuje o ile za dużo ważymy. A o ubraniach już nawet nie wspomnę..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz