środa, 22 kwietnia 2015

Moda według Zuzy

Przyglądam się ostatnio moim koleżankom w pracy i mam wrażenie, że wszystkie ubierają się w tym samym sklepie.

Zakładam jednak, że to niemożliwe, wniosek jest więc taki, że jeżeli modny jest w danym sezonie jakiś konkretny krój sukienki to pojawia się on we wszystkich sklepach z niewielkimi zmianami. Te zmiany najczęściej ograniczają się do kolorów, faktury czy jakości materiału. Dlatego podobną sukienkę możemy kupić w drogim butiku z lepszego materiału oraz w taniej sieciówce.
Żadna z moich koleżanek niczym się nie wyróżnia, czasami zdarza się tylko, że któraś z nich ma coś pierwsza, wtedy wszystkie inne ją chwalą i za kilka dni zjawiają się w czymś podobnym.




Ogólnie nie przeszkadza mi to, bo na co dzień w pracy liczy się dla mnie głównie wygoda, a nie trendy, nie lubię też nikomu narzucać swojego punktu widzenia dlatego też nawet tego nie komentuje. Postanowiłam nawiązać do tego tematu ponieważ jedna z moich koleżanek niebawem wychodzi za mąż, postanowiła zaprosić liczną delegację z pracy i już się boję, że wszystkie będziemy wyglądały jak z jednego zespołu tanecznego. Żeby tego uniknąć postanowiłam sama zaprojektować swoją kreację. Sama wiem najlepiej w czym dobrze wyglądam, z jakiego materiału kreację powinnam założyć i w jakim kolorze, nie interesują mnie żadne trendy uważam, że klasyka zawsze jest w modzie.

Postanowiłam poszukać pracowni krawieckiej, która zrealizuje mój projekt. Szybko znalazłam wyjątkowe miejsce w Katowicach, które oprócz usług krawieckich oferuje oryginalne tkaniny włoskie.
Okazuje się, że ta firma realizuje projekty od samego początku do końca, nie korzystając przy tym z żadnych gotowców. Pracują tam profesjonalistki, które dużą uwagę przykładają do wykończenia i dodatków a ich celem jest moje zadowolenie. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie zgodnie z moim założeniem i olśnię wszystkich wyjątkową suknią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz