środa, 15 kwietnia 2015

Wyjazd na festiwal

Moja koleżanka postanowiła zorganizować na swoje 30 urodziny wyjazd na festiwal muzyki rockowej.

 Biorąc pod uwagę to, że mamy tyle lat ile mamy, każdy z naszej paczki znajomych ma już swoją rodzinę, dzieci trudno będzie nam to zorganizować.
Uważam, że to super pomysł tylko z jego realizacją moja koleżanka spóźniła się o jakieś 10 lat.
Pamiętam, że jak byłyśmy młode to zawsze marzyłyśmy o tego typu przygodach. Chciałyśmy wsiąść na motor lub do samochodu i jechać gdzieś przed siebie. Biorąc pod uwagę to, że nie miałyśmy ani motoru ani samochodu, nasi rodzice, by się w życiu nie zgodziły, a my nie posiadałyśmy żadnych swoich pieniędzy to na marzeniach się skończyło.
Do jej pomysłu dochodzą jeszcze problemy organizacyjne. Mamy tam jechać swoimi autami czy może pociągiem? Jesteśmy za starzy na pociągi, a taka podróż na kilka samochodów będzie bardzo droga.
Zastanawiając się nad plusami i minusami tego pomysłu wpadłam na plan idealny. To wszystko można zrealizować, jeżeli wypożyczymy busa!
W centrum miasta widziałam ogłoszenie "wypożyczalnia samochodów Bielsko" tak więc możemy wszystko załatwić na miejscu. Weszłam od razu na ich stronę internetową i okazuje się, mogą nam nawet podrzucić samochód pod wskazany adres, wszystkie formalności związane z płatnościami możemy też załatwić za pomocą ich strony. Jak widać dla chcącego nic trudnego, a mnie
coraz bardziej zaczyna pociągać myśl o spełnieniu młodzieńczych marzeń. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz